Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

 
 

 

 

Huta Stalowa Wola S.A.

[Polska]Spycharka gąsienicowa TD-40E Extra

Prześlij produkt znajomemu Dodaj produkt do schowka

Marka i typ
Cummins QSK19*
Rodzaj
6-cylindrowy silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem
Moc brutto, SAE J 1995
418 [kW] (560 [KM])
Moc netto, SAE J1349/ISO 9249
384 [kW] (515 [KM])
System paliwowy
HPCR Electronic
Maksymalny moment obrotowy
przy 1500 [obr./min.] - 2379 [Nm]
Obroty silnika, normalne
2000 [obr./min.]
Pojemność
19 [l]
Średnica cylindra x skok tłoka
159 x 159 [mm]
Filtr powietrza
dwustopniowy, typu suchego ze wskaźnikiem zanieczyszczenia

* Silnik spełnia normy poziomu emisji spalin wg EU Stage III A i EPA Tier 3




Zmiennik momentu
Jednostopniowy, jednofazowy zmiennik momentu (432 mm), o przełożeniu dynamicznym 2.3:1, napędza skrzynię biegów przez podwójny wał przegubowy.

Skrzynia biegów
Modularna, typu''power shift'' sterowana elektro-hydraulicznie, przełączalna pod obciążeniem. Programowanie prędkości jazdy i automatyczna zmiana biegu na niższy.

Bieg (przód, tył)

Zakres

Prędkość maksymalna km/h
jazda w przód

Prędkość maksymalna km/h
jazda w tył
I

niski
wysoki

3,2
4,1

4,1
5,2
II

niski
wysoki

5,2
6,7

6,5
8,4
III

niski
wysoki

9,4
12,0

11,7
14,9


Mechanizm skrętu i hamulce
-

dwubiegowy mechanizm skrętu umożliwia wykonywanie łagodnych skrętów z zachowaniem pełnej mocy na obu gąsienicach, a także zwrotów w miejscu; konstrukcja zapewnia doskonałe warunki uciągu w różnego rodzaju pracach i warunkach terenowych; 3-biegowa skrzynia biegów w połączeniu z 2-biegowym mechanizmem skrętu daje sześć biegów do przodu i sześć do tyłu; lewy joystick służy do sterowania skrzynią biegów i mechanizmem skrętu
-

pedał hamulca włącza oba hamulce do parkowania lub sterowania przy zjeździe z góry; hamulce są włączane sprężynowo i zwalniane hydraulicznie



Przekładnie boczne
Dwustopniowy reduktor zapewnia pożądaną redukcję biegów i wymagane przełożenie na kole łańcuchowym. Budowa pierścieniowa koła łańcuchowego zapewnia równomiernie rozłożone zużycie tulei gąsienic (każdy ząb przez pół cyklu jest zwolniony z nacisku, co redukuje jego ścieranie się).

Dzięki budowie modularnej, demontaż i montaż koła łańcuchowego i przekładni bocznej można przeprowadzić bez demontażu ramy trakcyjnej.
Zadaj pytanie

 

Dodatkowe informacje:

Cena:Zapytaj o cenę

 

Sprawdź produkty w kategorii: Maszyny i urządzenia ->Maszyny i sprzęt budowlany

 
     
 

Huta Stalowa Wola S.A.

Ulica:Kwiatkowskiego 1
Miasto:Stalowa Wola
Kod pocztowy:37-450
Region:podkarpackie
Kraj:Polska
Telefon: +48 15 8135541
Faks: +48 15 8137133

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Biuro Handlu
Telefon stacjonarny: +48 15 8135668
Zadaj pytanie

 
     


Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję