Kursy walut: 1 EUR = 4.69 PLN; 1 USD = 4.4 PLN [więcej...]
Darmowa bramka SMS
Język: polski english

* Profil podstawowy

  • Firma
  • Oferty (0)
  • Produkty (5)
  • Firm Rank(0)
  • Kontakt

 


*Ta firma posiada tylko prezentacje podstawową.
Poznaj możliwości profilu Sprawdzony partner oraz Eurofirma

J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza

[Polska]Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie otwarte

Prześlij produkt znajomemu Dodaj produkt do schowka

"Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy"


Podstawowe efekty, jakie osiągane są poprzez udział w szkoleniu to:
- Kreowanie jak też utrwalanie postaw pro-serwisowych opartych na najwyższych wartościach etycznych i moralnych w odniesieniu do nowoczesnej filozofii obsługi klienta
- Zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu psychologii społecznej i wynikającej z niej praw i zasad w procesie obsługi i serwisu klienta oraz negocjacji biznesowych.
- Poznanie podstawowych elementów komunikacji interpersonalnej w obsłudze klienta i negocjacjach w biznesie
- Zdobycie i utrwalenie umiejętności z zakresu technik i metod wpływania na klienta


Wspólnie z Wami zmierzymy się z najtrudniejszymi przypadkami z życia zawodowego pracowników obsługi klienta:

- Jak walczyć z siłą przyzwyczajenia do produktów i/lub usług konkurencji?
- Jak wytrwać w „starciu” z niezadowolonym, agresywnym klientem?
- Jak dać sobie radę w kontakcie z uciążliwym, namolnym rozmówcą?
- Jak rozmawiać z klientem „gadułą” tak, aby był zadowolony i nie zabierał czasu dla innych klientów?
- Jak rozmawiać z klientem „ważniakiem”?
- Jak wpływać na klienta?

Profesjonalna obsługa klienta - zakres tematyczny szkolenia:

Profesjonalna obsługa klienta - definicja i cele.

Budowanie pozytywnych relacji w obsłudze klienta

Oczekiwania klienta

Nasze argumenty i atuty na konkurencyjnym rynku

Komunikacja interpersonalna

Podstawowe umiejętności w poprawnym komunikowaniu się

Asertywność i empatia w relacji z klientem

Obsługa telefoniczna klienta

Podsumowanie zajęć, ewaluacja.



Zapraszamy!
Zadaj pytanie

 

Dodatkowe informacje:

Cena:790 PLN

 

Sprawdź produkty w kategorii: Usługi dla firm ->Nauka -> Kursy, Szkolenia

 
     
 

J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza

Ulica:Al. Zwycięstwa 96/98
Miasto:Gdynia
Kod pocztowy:81-451
Region:pomorskie
Kraj:Polska
Telefon: +48 058 7351179
Faks: +48 058 6616006

Osoba kontaktowa

Imię i Nazwisko: Malwina Ulkowska
Telefon stacjonarny: +48 058 6200871
Zadaj pytanie

 
     


Jak prawie wszystkie strony internetowe również i nasza korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z regulaminem, aby dowiedzieć się więcej. Akceptuję